piątek, 18 marca 2016

Kubańska przygoda

Wróciłem z wycieczki. Objechałem całą wyspę. Zanim pojechałem oczywiście, jak zwykle, mnóstwo przeczytałem. Najbardziej wciągnął mnie temat polityki i obecnej sytuacji gospodarczej. Bardzo ciekawe jest zagadnienie dotyczące zachodzących zmian, opozycji i stosunku Kubańczyków do obecnej rzeczywistości. Na blogu tym chcę się podzielić wiedzą i wrażeniami, które udało mi się zdobyć. Zapraszam do lektury!

Pani z cygarem. Takie zdjęcie to obowiązkowy punkt do odhaczenia w Hawanie

Tym samym w rodzinie blogów, które prowadzę pojawiło się nowe dziecko. A oto starsze rodzeństwo:

albania-turystyka.blogspot.com
azja-wycieczki.blogspot.com
armenia.blog.pl
etiopia.blog.pl
gruzja-armenia.blog.pl
gruzja-turystyka.blogspot.com

Jest oczywiście jeszcze blog-matka, czyli coś od czego wszystko się zaczęło: Podróże i coś więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz